onsdag den 27. juni 2012

Starten på udekøkken...

Så fik vi købt grillen og bordet til udekøkkenet, det har nu også været længe undervejs og vi er slet ikke færdig endnu. Bordet er fra Ikea, vi skal have sat vask og amatur i og på væggen bag skal der sættes hylder op, dertil kommer kurve, glas og krydderurter.... jeg har ihvertfald en idé om hvordan det skal se ud, nu må vi se om ikke snart det kommer til at ske!

Jeg er sådan i tvivl om jeg skal male bordet, hvis det skal males vil jeg male sorte ben og hvid bordplade.
Hvad synes du, skal det males eller være som det står??



Der for bakken med blomsten i står, skal vasken sidde. 
 


Simpelthen bare et fantastisk vejr vi har haft idag, vi har nydt aftensmaden på terassen!
Kan i have en dejlig aften
//Mette
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Spændende, kender godt det med at have en ide´ om hvordan det skal se ud, men synes ikke altid det bliver sådan :) men er sikker på at jeres udekøkken bliver godt.
    Jeg tror jeg ville male bordet, da jeg tror det er nemmere at holde, men bare en tanke.
    Kh

    SvarSlet
  2. Hvorfor dælen har jeg ikke fået dine sidste opdateringer (?) hmmm - er da virkelig gået glip af en masse lækkerier, så jeg skal da vist lige læse lidt tilbage...fed fed fed terrasse (vild med jeres hus!). Kh :-)

    SvarSlet
  3. Hej Mette selvom jeg holder sommerferie skal du lige have en kommentar på dette fantastiske ude køkken du/i er ved at lave.Er sikker på det bliver super flot og glæder mig til at se det færdig.Kan kun give Lena ret jeg syndes også du skal male bordret Måske hvid og evt med klinker på bordpladen hvilket gør den meget nemmere at holde når det står ude.Skal selv have et sådan bord lavet til vores ude køkken i kolonihaven men her har jeg gang i et gammel køkkenbord.Forsat rigtig god arbejdslyst og god sommer.Knus Else

    SvarSlet