torsdag den 7. juni 2012

Nyt til soveværelset!

I sidste uge købte jeg denne bambus stige.
Egentlig var det meningen den skulle bruges som håndklædetørrer på badeværelset, men kunne godt se at håndklæderne var lidt for store til at der kunne hænge 4 der på samme tid!

Sådan en stige kan jo bruges til mange ting, kun fantasien sætter grænser! Enten skulle jeg placere den på terassen til blomster, lanterne osv eller så skulle jeg have den i soveværelset som "knage" til tørklæder, bælter og tasker.... ja faktisk kan stiletter også hænger derpå:-)
Indtil videre står den i soveværelset!

 
 


Kan i have en dejlig dag!
/Mette
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Har 2 af de stiger købt i Netto for et par år siden og jeg er vild med dem - der er nemlig rigtig mange anvendelsesmuligheder med dem - fin opstilling du har lavet :-)

    SvarSlet
  2. Eiii sådan en har jeg været på udkig efter længe, til at hænge tørklæder tasker mm. på. Hvor har du købt den?
    Mvh. Anja

    SvarSlet