søndag den 17. juni 2012

Søndag!!!

Endnu en dag med regnvejr, jeg ved da godt at blomsterne har godt af regn...meeen helt ærlig, jeg vil bare have sol og varme NU og nyde alle ny udspringende blomsterne i haven!!!

 Billederne herunder er fra stuen og min dejlige gyngestol.
Det & der står på hylden bag, er et af mine nyeste køb, det er i zink og jeg fandt det i søsterne Grene til næsten penge! Altid skønt når man føler man gør et kup, så jeg købte også et @ til Williams værelse.

 
 
Tak fordi du kiggede forbi, læg endelig en kommentar, så bliver jeg så glad!
/Mette
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Jeg vil også have sol og varme NU!
    Skønne billeder, på en regnfuld søndag.
    God aften.

    Kh Lena (MorsTankeblog)

    SvarSlet
  2. Man frygter jo lidt, at hele sommeren blev fyret af, den sidste uge i maj, hvor vejret var fantastisk. For nu HAR vi set, at det også kan regne rigtig MEGET. Men dejligt med lidt stemningsbilleder, når nu vejret ikke er til andet alligevel.
    /Anja

    SvarSlet
  3. Hej Mette,

    tak for din besked på min blog.

    Din blog ser rigtig lækker ud, det er bestemt ikke sidste gang jeg er herinde:-)

    Kh Tina

    P.S. Rigtig fint hus du har..

    SvarSlet
  4. Så mange fine bilder. Og flott blogg!

    Jeg følger deg gjerne videre :)


    Vigdis

    SvarSlet