torsdag den 21. juni 2012

Den anden terasse!

Så kom solen lige forbi for en stund.... eller et par dage, og hold da op jeg nyder den:-)

På bagsiden af vores hus har vi denne terasse, den er dejlig stor og god plads til børnene med alle deres køretøjer.
Jeg vil så gerne have nogle store - aflange - høje krukker til at stå ud mod græsset, istedet for en mur af stakit eller ligende. Men jeg har endnu ikke fundet noget jeg synes om, så overvejer et bed med nogle høje blomster eller buske til at skærme af, tror det vil gøre terassen meget mere hyggelig! Den er ihvertfald ikke som jeg vil have den.
Gode ideer modtages gerne!

Her skal have vi have et bord til terassen med plads til 8-10 personer.  
 
 





Jeg elsker mine krydderurter, det er bare så skønt med så mange forskellige friske krydderurter at tage af.

Rigtig god sommer dag til jer!
/Mette
 Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Er du så færdig hvor ser det bare smukt ud.. Wauuuuu... jeg elsker det jeg ser. Men støder virkelig på nogle smukke huse herinde i blogland.
    Jeg syntes at det er så flot som du har det her, kan slet ikke forstille mig det endnu kønnere..
    ha' en dejlig weekend når du når så langt
    Knus Tina

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Hvor ser det bare dejligt (dansk) ud!
    Tak for Din soede kommentar paa min blog. Glaeder mig til at se mere til jeres nye koekken her paa Din Blog
    Knus fra
    Marie

    SvarSlet
  3. Hold.nu.op et fedt hus I har. Det er lige sådan noget jeg går og drømmer om. Me like :-D

    SvarSlet