søndag den 21. oktober 2012

Halloween i Tivoli - SÅ flot!


Vi har haft en fantastisk efterårs ferie som desværre snart er slut! Imorgen tidlig siger vi goddag til hverdagen igen.
Vi var i starten af ferien i København nogle dage, trods regnvejr nød vi dagene! To af dagene var vi i Tivoli, de har lavet den fedeste og flotteste halloween udstilling, børnene var hel vild med den!

Min mand og jeg har flere gange set juleudstillingen i Tivoli og må da indrømme at jeg er mere imponeret af halloween udstilling!
 
 Mon ikke jeg kan komme igang med at blogge lidt igen!
Jeg er tit på inspirationsrunde hos andre bloggere, men får ikke altid lige lagt en besked! Men hvor er det skønt at andre deler de ting der betyder noget i deres hverdag!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det (u)hyggeligt ud i Tivoli! Håber du vil blogge lidt mere, da jeg rigtig godt kan lide din blog;o)

    /Charlotte
    hyggeglimt.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig flot ud! Sidste år var vi i Odense Zoo da de havde pyntet op til Halloween og det var også virkelig gennemført med masser af græskar, spindelvæv og fakler :)

    SvarSlet