torsdag den 25. oktober 2012

6 års fødselsdag - Pink & grøn!

 
I går blev min skønne datter 6 år!
Det blev en meget stille og rolig dag, hvor vi var i bio for at se Klokkeblomst og efterfølgende på Jensens bøfhus! Lige det Astrid ønskede sig til sin fødselsdag:-)
 
I weekend blev der dog holdt fødselsdag og den fik hele armen. Lørdag var venner på besøg og søndag var tøserne fra Astrids klasse her.
Jeg havde bestilt en dame til at komme og lave ansigtsmaling, jeg skal da lige love for det var et hit hos tøserne.
Farvetema som i kan se på billederne er pink og grøn!
Nederste billede er af drinksene tøserne fik da de kom og af lille William der bliver til en tiger:-)
 
 
 
  



Jeg håber i får en fantastisk torsdag!
Tak fordi i kiggede forbi.
 
Posted by Picasa



 

4 kommentarer:

  1. Et stort tillykke med hende.
    Når børnene har fødselsdag kan man rigtigt se hvordan tiden bare flyver afsted, så store som de bliver :-)

    SvarSlet
  2. STORT tillykke med hende. Hvor ser det bare ud til at ha' været en rigtig hyggelig dag. Super god idé med ansigtsmaling. Skønne skumfiduskager, dem vil jeg prøve at lave en dag. Gennemført farvetema.

    SvarSlet