onsdag den 31. oktober 2012

Den sidste dag i oktober... Snart jul!

Ja hold da op som tiden flyver afsted,  nu er vi nået til den sidste dag i oktober og snart er det jul.... igen. Nogen gange ville det dog være dejligt hvis tiden ville stå stille, så man kan nå at nyde nuet. Jeg har svært ved at forstå mine børn bliver så store, og dog, så er de jo kun 4 og 6 år, men det føltes jo som vi lige har fået dem.

Efter dagens løbetur i regn og blæst, er det dog skønt at komme hjem til en varm kop kaffe og det nye blad fra BOLIGplus der er fyldt med skønne jule reportager.

 
 


God dag til jer alle!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Ja tiden går stærkt, men glæder mig nu også rigtig meget til at nyde julen;o)

    SvarSlet
  2. Dejlige stemningsbilleder....så begynder juleglæden så småt at brede sig.
    /Anja

    SvarSlet
  3. Det ser virkelig skønt ud! Især sommerfuglestagen er skøn! Og så minder det mig om at jeg snart skal få fundet de løbesko frem :-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet