torsdag den 31. maj 2012

Udekøkken?????

Jeg har fundet lidt inspiration til mit udekøkken på Pinterest.
Der findes mange forskellige køkkener, dem jeg er mest vild med, er disse hjemmelavet køkkener. Jeg synes der er en vis hygge over dem og så får man sit helt eget, som ingen andre har!





Min mand hælder meget til stål køkkener, med det der er på billede herunder kan vi nok gå på kompromis, for her kan der stadig skabes en vis hygge


Det har jeg dog svært ved at se hvordan jeg skal gøre med dette køkken som min mand er STOR tilhænger af, her er det hele samlet i et!
Håber i får en dejlig torsdag!
Det er jeg sikker på vi gør, min mand kommer hjem efter 4 ugers arbejde i Malaysia.
 Børnene ved ingenting, de bliver ellevilde:-)

1 kommentar:

  1. Dejligt med gensynsglæde. Kan godt forstå du glæder dig.

    Held og lykke med udekøkkenet. Der findes mange fine typer.

    God dag til dig.
    Kh Lonni

    SvarSlet