søndag den 13. maj 2012

Mors dag!

Som de fleste nok ved er det mors dag idag.
Da min mand er på rejsearbejde, havde jeg ikke regnet med at få noget fra børnene, men Interflora kiggede lige forbi i formiddags, med denne smukke buket! Jeg har endda været så heldig af få 2 buketter idag. Børnenes mormor havde nemlig også sørget for at børnene havde noget at give mig til morgen:)


Disse lækre koldthævet morgenboller har jeg dog selv stået for. De er så nemme at lave og så smager de fantastisk. Slå dejen op om aftenen og ud til morgen, på bageplade og direkte i ovnen, så er der friskbagte boller.
Her får i opskriften.
Man behøver ikke at følge den til punkt og prikke for at få nogle lækre boller.
Jeg putter feks mere havregryn i og solsikke kerner...

Tak fordi du kiggede forbi, håber du kigger indenom en anden gang!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Smukke blomster du har fået dine børn. Det er nu hyggeligt med mors dag. Jeg fik et dejligt hjemmelavet armbånd.
    1000 tak for opskriften på morgenbollerne, den er allerede gemt, og glæder mig til at prøve den. Er vild med koldhævede boller, det er så nemt og lækkert om morgenen.


    God dag,
    Annette

    SvarSlet