onsdag den 19. februar 2014

At finde ny køkken...

 
..... er da ikke noget man bare lige gør.
 
Jeg har i flere år vidst hvordan jeg gerne ville have vores køkken, men nu hvor vi virkelig skal have et nyt køkken er det slet ikke så nemt. Vi har selvfølgelig kigget på en masse køkkener det sidste stykke, og sikke en masse lækre køkkener der findes og sikke så forvirret jeg er blevet.
 
Jeg er dog faldet for dette køkken hos Svane køkkener, der hedder White line.
Lågerne kan fåes med flere farver
Jeg er vild med de grebsfrie låger, men hvis jeg skulle vælge med greb, kunne jeg godt ønske mig med lædergreb.
Jeg synes de er fede og så giver det et råt look!
 
 
 
Her er lidt billeder af køkkenet, det er slet ikke sikkert det bliver det!
 



 
Rigtig god onsdag til jer
 
~Mette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar