mandag den 11. november 2013

Lidt ombygning!

Her har vi haft gang i ombygningen et stykke tid. Vi tager det stille og roligt, da vi ikke står og "mangler" rummene endnu.
 Vi er ved at lave et dejligt stort bryggers, værelser, bad/toilet og forgangen.
 
Her er lidt før og efter billeder af vores forgang, som vi dog ikke er færdig med endnu.
 Vi har sat gipsloft op med spot, lukket døren i ser til højre og så jeg er ENDELIG kommet af med noget af det savsmuldstapet vi har i det meste af underetagen;-) Jeg kan simpelthen bare ikke li det tapet!!! Møblerne er midlertidig, da jeg har en helt anden plan med knagerække, men da vi stod og skulle holde fødselsdag med over 20 mennesker på besøg, måtte jeg lige bruge den hurtige løsning! Et tøjstativ fra Bilka!
 
Vi mangler at ligge klinker, og på det nederste billede kan i se hvordan den ser ud.
Den er rå med et betonlook, min størte drøm var at få et råt betongulv, men det kan desværre ikke lade sig gøre.
 
 




 
Tak fordi i kiggede forbi.
 
God dag til jer!
 
~ Mette

1 kommentar:

  1. Det kan godt være at møblerne kun er midlertidige...men det ser knald god ud....enkelt og stilrent:-)))) Glæder mig til at se det færdigt:-)))))

    SvarSlet