søndag den 10. november 2013

Engang for længe siden...

..... brugte jeg en del tid på at blogge, men pludselig var der gået 5 måneder uden at blogge. I starten tænkte jeg at nu må jeg også se af få blogget, men så kom tiden hvor jeg simpelthen glemte at jeg kunne blogge og da jeg sætter mig foran computeren for at sætte dette inlæg ind. Ja så blev jeg helt i tvivl om hvordan man nu gjorde det;)
 
Men nu er billederne inde og de forestiller vores kvist, der er inrettet som et hygge sted, hvor vi læser, ser fjernsyn og spiller, et rigtig "slappe af" kvist!
Og når det nye BOLIG blad er dumpet ind af døren, datteren til fødselsdag og mand og søn er i garagen for at arbejde, ja så er det da oplagt at moderen skal slappe af med det nye blad!!
 


 
Rigtig god SØNDAG til jer
 
vi ses snart igen;)
 
~ Mette


4 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Hvor ser det bare hyggeligt ud.
    Velkommen tilbage :o)
    Marie

    SvarSlet
  2. Super hyggelig krog du har der....den skal nydes ved enhver given lejlighed:-)))))
    God søndag aften til dig:-)))

    SvarSlet
  3. Velkommen tilbake, med stil! Så fint du har det :). God søndag!

    SvarSlet