mandag den 12. januar 2015

Grå, trist og blæsende morgen

At gøre en lang historie kort.
 
Jeg har nu været ledig i knap et år.
Jeg valgte at sige mit job op pga dårligt arbejdsmiljø, og jeg må da indrømme der er sket meget i løbet af et år.
 
Jeg "knækkede" og blev sygemeldt og har måtte have hjælp for at komme ovenpå igen.
For 4 mdr siden blev jeg sendt ud i et løntilskudsjob.
Her var der nogle suveræne skønne quinder der ville mig det godt, de tog rigtig godt imod mig og jeg blev hurtig en del af "dem".
Disse 4 mdr har gjort at jeg er mere end klar til at komme på arbejdsmarked igen, jeg har fået troen tilbage på mig selv, jeg står nu nærmest og tripper for at komme til at lave noget.
 
Så de næste par timer sidder jeg her ved computeren og får forhåbentlig skrevet en masse ansøgninger og ringet rundt inden jeg skal mødes med en veninde til frokost. 
 
 
 
Rigtig god dag til jer
 
Mette


2 kommentarer:

  1. Held og lykke med jobsøgningen! Håber du fik skrevet nogle fine ansøgninger :-)

    SvarSlet