torsdag den 10. juli 2014

skal - skal ikke

 
Vi snakker lidt om at lade bagvæggen i stuen være af rå mursten, banke pudset af og lade den stå rå.
 
Jeg har set det flere steder på nettet og synes det ser super fedt ud, og så bryder det de hvide vægge og lofter.
Alternativet er at finde tapet med mønster (ikke murstensmønster) og sætte det op.
 
Midt på væggen skal der hænge en brændeovn.
 
 
Hvad synes i???
 
 

 

 
 
Det er ikke så meget sommer vi får i år, men så må vi nyde den ekstra meget næste år.
 
 
Håber i nyder sommeren!
 
~Mette

1 kommentar:

  1. Selv om det ser ret fedt ud nogle steder, så ville jeg aldrig have det ind i min stue. Jeg tænker støvsamler... Men glæder mig til at se jeres stue færdig, er sikker på det bliver rigtig godt, med din sans for indretning :)
    Kh Lena

    SvarSlet