lørdag den 3. maj 2014

Den overdækkede terrasse - næsten klar til sommeren!

 Vi er så småt ved at være klar til sommeren.
 
Terrassen er i år blevet malet sort på den ene side. Det er her vi står og laver mad og alt den os fra grillen sætter sig fast på den hvide væg.
 
Egentlig er jeg meget godt tilfreds med resultatet, det gør også at der ikke er så skarpt et lys.
 
Der er også kommet lidt blomster frem og fliserne er blevet renset!


 
 


Højbedene har i år fået net på, det er ikke alt for kønt, men nødvendigt, da nabokattene graver deri.
 
Brian mener godt nok at næste år lavet han et net i stål med ramme der passer dertil!!
 
 
God lørdag aften.
 
~Mette
 

4 kommentarer:

  1. Det er da blevet noget så flot Mette. :-)
    God weekend
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Så er I da sommerklar! Det ser fint ud!

    Jeg har købt mit første højbed, men ikke fået det endnu. - Jeg har ikke lige tænkt på at det måske er noget for kattene (jeg har selv to) ...

    SvarSlet
  3. Det ser jo super fint ud.
    Her får i helt sikkert mange hyggelige sommeraftener til at at gå.

    SvarSlet
  4. Super, super flot, Mette. MANGE HYGGELIGE TIMER LIGGER FORAN JER, kan jeg se. Og rigtig smart med højbedene. Hvor har I købt dem?
    Kram Jeanette

    SvarSlet