søndag den 19. januar 2014

Et fødselsdagskort!

Igår var William til fødselsdag hos en kammerat.
Jeg havde lavet dette kort til ham.
Papiret er rester, stempel er malet med copic markers og herpå er lagt clossy accent, så bilen får en blank overflade.

Det er så længe siden jeg har lavet noget kreativt, og jeg kan sagtens mærke at lysten er der, men jeg har stadig svært ved at sætte mig ned med det.
Pt er vi igang med ombygning og der sker en masse, også noget jeg kan lave, så tiden er selfølgelig heller ikke lige til det nu!


Rigtig god søndag til jer.
Tak fordi du kiggede forbi
~Mette

1 kommentar:

  1. Hej. Vi har set dine mange forskellige kort og synes de alle er meget flotte. Vores dreng skal konfirmeres til foråret og han har set dit kort med guitar og noder på. Det passer helt perfekt til ham og vi vil høre om du mod betaling har tid og lyst til at lave indbydelser til os? Mvh Berit Bjerregaard Tlf. 23377049

    SvarSlet