fredag den 27. december 2013

Julegaven!

Jeg var så heldig af få den meget ønskede kubus stage i julegave, af min mand og børnene.
Jeg er så glad for den. Jeg ønskede mig den først i kobber, men så fortrød jeg, og tænkte at måske vil jeg gå hen at blive træt af kobber farven.
Hvid bliver man vel ikke træt af.
 
Indtil videre har den fået sin plads på spisebordet, men den skal nok blive flyttet rundt nogle gange.
 

 
Rigtig god weekend til jer.
Her nyder vi ferien i fulde drag.
Imorgen står den på den årlige julefrokost med familien.
 
~ Mette


2 kommentarer:

  1. Tillykke med kubus stagen...den er rigtig flot i hvid....jeg tænker altid på den som sort........
    Godt nytår til dig og dine:-)))

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå at du er glad for den flotte kubus stage. Super flot i hvid, i øvrigt.
    Há en dejlig dag, Mette :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet