søndag den 20. januar 2013

S.Ø.N.D.A.G


Her står søndagen på total afslapning.
Astrid ligger med feber, så nu er turen nok kommet til vores lille familie, ihvertfald er næsten halvdelen af Astrids klasse syg, så mon ikke det er smittende influenza hun har.
Men hvis vi kunne gå udenom ville det jo være fantastisk!!

Denne flag/navne banner lavede jeg i sidste uge.
Det er en bestillingsvare fra en mor til lille Agnes, som det jo tydeligt kan ses på banneren!

 
 

God søndag til jer derude.

~ Mette
Posted by Picasa

10 kommentarer:

  1. Super sødt banner i skønne farver. Der er helt forårsagtige:-))
    God søndag til dig:-)))

    SvarSlet
  2. Rigtig sød banner, passer jo perfekt til en pige :-) Rigtig god bedring hos jer, håber i kan nøjes med den ene

    SvarSlet
  3. Hejsa.. Håber Astrid snart er frisk igen..! Så må vi snart finde en ny dag.. ;) hvor har du købt det fine fuglefodderhus.. ? Jeg mangler nemlig et.. ! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa ven! Jeg har køber fuglehuset i jysk, jeg så det også i en reklame for rema for ikke så længe siden! Vi ses snart:)

      Slet
  4. Hej! Super sød side du har! Faldt over den lidt tilfældigt :) Men den er nu lagt under "følger" ;) Blir altså nød til at spørge hvor henne du har købt dine super fede høje sorte skjulere du har og stå rundt om i huset? Det er lige sådan nogen jeg leder efter!
    Tak for kikket og på gensyn! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa! Tak for dine søde kommentar:)
      Det er de firkantede du mener ik!? Jeg har 2 forskellige slags, en mat og en glaseret, den matte er købt for 6 år siden i en brugskunst butik, de er fra Ib Laursen, men ved ikke om de laves mere!! og de glaseret har de nogle gange i Bilka man køber med en plante i!

      ~ Mette

      Slet
  5. Nååår den er fin :) Hvad er prisen på en Ida Sofia? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  6. sådan en vil jeg gerne bestille :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan du ikke maile til mig på wad79@msn.com:-)

      Slet