fredag den 7. december 2012

RØD JUL

Først vil jeg takke Bettina Holst for at reklamere for min blog og for de rigtige søde og rosende ord!
Dem kan man jo ikke få nok af:-)

Ingen jul uden røde farver!
Selvom vi herhjemme har farverne hvid, sort, sølv og grå, og kalenderlys dekorationen er i selvsamme farver, så skal der rødt til. Nisser er røde og det vil de altid være.
I får lige et billede af det røde hjerte vi har til at hænge på døren i stuen.


 


Fredagen er kommet og snart er det weekend, for nogen:-)
Min weekend står på arbejde.

RIGTIG GOD WEEKEND
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hej Mette
    Jeg fandt også vej via Bettinas blog. I grunden sjovt, da vi 2 sikkert ikke bor langt fra hinanden ;-)
    Jeg blogger selv via 2 forskellige blogge. En om vores have og en om vores hverdag på Æblelunden.
    Nu vil jeg skynde mig at snuse rundt her hos dig, for her ser helt bestemt hyggeligt ud.
    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet