mandag den 10. september 2012

Nye fyrfadsstager

Her er lidt inspiration fra vores stue. Jeg er fuldstændig vild med orkideer, min ynglingsblomst, sådan en har jeg mange steder i huset.
Jeg har købt lidt nye fyrfadsstager... igen! Jeg kan simpelthen ikke lade være, der er så forfærdelig mange søde fyrfadsstager. Når jeg står med en fyrfadsstage tænker jeg, gad vide hvilket lysskær denne laver! Det lyder sikkert skørt, men en fyrfadsstage er ikke bare en fyrfadsstage, ihvertfald ikke for mig :-)

 

 
 

Tak fordi du kiggede forbi, læg gerne en kommentar, det er så hyggeligt!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Jeg blevet fast læser på din blog, så vil lige sige pænt hej. :-)

    Er vild med den paliet-stagen, hvor er den fra?
    Og du er velkommen til at kigge forbi mig, hvor jeg bl.a. har en give away igang

    SvarSlet