søndag den 29. juli 2012

Ferie!

Der sker ikke så meget på bloggen for tiden,  men i vores liv sker der en hel del.
Jeg har siden januar, da jeg blev færdiguddannet pædagog, gået ledig, det har ikke været en dans på roser,  især uvisheden om hvad fremtiden ville bringe. Men jeg har selvfølgelig nydt dagene sammen med børnene.

Jeg er pr. 1 august ansat som socialpædagog hos et opholdsted med anbragte unge, og det er simpelthen drømmejobbet! Jeg glæder mig SÅ meget til at komme igang. Min mand har også været så heldig at få nyt job, hvor han ikke skal rejse så meget som han gør pt. Så det bliver skønt at få en "almindelig" hverdag op at køre.

Vores ferie gik til Sverige i år, nærmere Astrid Lindgrens verden, og sikke en oplevelse. Børnene var ellevilde, det var absolut et hit hos dem. Det at se Emil, Pippi og Karlsson på taget i virkeligheden var en kæmpe oplevelse for begge børn:-)

  
På billederne herover er det William i den stribet polo trøje og Astrid i den grønne. William synes godt nok ham Emil var meget spændende.

Håber i har nydt ferien lige så meget som os!

//Mette
Posted by Picasa

1 kommentar: