torsdag den 2. februar 2012

Min gyngestol!!!

Denne gyngestol købte jeg, da jeg var gravid med Astrid. Den har stået på børneværelset i 5 år og har været flittigt brugt, nu er den så kommet i stuen.  Den er købt på loppemarked  og var egentlig afsyret,  men dengang synes jeg den skulle males hvid, hvilket jeg må indrømme jeg har fortrudt idag.  Jeg har betrukket den med nyt stof, den sort og hvid stribet, og den har fået en ny pude, alt sammen købt i Ikea.


Lampen har jeg også lige været i Ikea for at købe:)


Tak for besøget!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Den er super flot :-) Jeg render selv og leder efter en gammel brugt gyngestol som jeg kan male :-)
    /Anja

    SvarSlet
  2. Hej Mette. Tak fordi du har tilmeldt dig som fast læser hos mig (og jeg på den måde fandt din søde blog). Jeg glæder mig til at følge dig.

    Og den der gyngestol..den er da super fed... Åhh det minder mig sådan om min morfar og da jeg var barn ;-).

    SvarSlet